واریزهای میلیونی به حساب مشتریان بانکی

واریزهای میلیونی به حساب مشتریان بانکی

کونفه: روز چهارشنبه همزمان با شایعاتی درباره ی هک شدن تعدادی از بانکها (که البته سریعا تکذیب شد)، برخی از صفحات در فضای مجازی، شایعاتی نیز درباب واریزهای میلیونی و حتی میلیاردی به حساب برخی مشترکین مطرح نمودند.


به گزارش کونفه به نقل از خبر آنلاین، در ساعات اولیه بامدادان روز هجدهم مهر، در پی بروزرسانی سامانه های بانکی، برخی از کاربران، گزارش اختلال در واریز و برداشت از حساب را مطرح نمودند.
جماران نوشت: برخی صفحات در فضای مجازی، شایعاتی درباب واریزهای میلیونی و حتی میلیاردی به حساب برخی مشترکین مطرح نمودند و برخی دیگر ادعا کردند که صف های طولانی مقابل دستگاه های خودپرداز برای خالی کردن حساب ها به وجود آماده است.
در همان ساعات اولیه با پیگیری بوسیله ارکان ذیربط نظیر پلیس فتا و مسئولان بانکی مشخص شد که هیچ یک از بانکها هک نشده و اطمینان خاطر داده می شود که تمام حساب های بانکی در امنیت کامل هستند و اختلال در تراکنش ها مورد پیگیری است.
اما اختلال در سیستم یک بانک سبب واریز مبالغ میلیونی به حساب های شماری از مشترکان این بانک در استان هرمزگان شد. این خبر را باشگاه خبرنگاران بامدادان امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ نیز تایید نمود.
این واریزی ها که حوالی ساعت ۱: ۳۰ بامدادان صورت گرفت، موجب شد تمامی حساب های بانک صادرات در حدود ساعت ۳: ۰۰ بامدادان مسدود شود. مشترکانی از شهرهای توکهور، میناب و بندرعباس تأیید کرده اند که در حدود یک میلیون تومان به حسابشان واریز شده است.
مشابه این اتفاق نیز در استان سیستان و بلوچستان گزارش شده است. تا حالا جزئیاتی از علت این واریزها و مسدود شدن حساب ها ارائه نشده است، اما برخی احتمال هک شدن حساب ها را مطرح کرده اند.

۲۲۳۲۲۵


1403/07/19
13:11:29
5.0 / 5
74
تگهای خبر: آنلاین , دستگاه , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
کونفه